Coronamaatregelen

CORONA MAATREGELEN BIJ BERKDIJK:

Update voor 25 september 2021

Om ook bij Berkdijk te kunnen blijven trainen en wedstrijden spelen, zijn wij genoodzaakt om een aantal maatregelen op te stellen. We moeten beseffen dat we onder de huidige situatie blij moeten zijn dat we mogen blijven voetballen.

We moeten er dan ook samen alles aan doen om een nieuwe lock-down te voorkomen. We vragen dan ook aan iedereen om zich aan de richtlijnen te houden.

De maatregelen zijn worden versoepelt. Wat betekent dit voor onze vereniging?

• - Sporten in groepsverband is toegestaan.
  • - Wedstrijden zijn toegestaan. Het gaat zowel om wedstrijden onderling en wedstrijden tegen andere clubs.
  • - Houdt u verder aan de basisregels om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan.
  • - Publiek toegestaan, zowel bij wedstrijden als bij trainingen.

Wat betekent dit voor onze sportkantine?

De sportkantine valt onder horeca en daarom hebben wij ons ook aan die maatregelen te houden. Dit houdt in dat we mogelijk een deel van de kantine zullen afscheiden van de rest van de ruimte zodat de sportkantine gebruikt kan blijven worden ook zonder coronatoegangsbewijs (ctb).
Degene zonder ctb mogen dan afhalen, maar niet gaan zitten of een potje darten. Uiteraard blijft het terras beschikbaar.
Ook gaan we kijken hoe we het gaan doen met het coronatoegangsbewijs. Heb je een geprinte versie? Altijd goed.

Voor je naar de club komt, doe de gezondheidscheck:

* Heb je of had je éen of meerdere van deze klachten (Hoesten, verkoudheidsklachten, verhoging of koorts, benauwdheid, ruik- en/of smaakverlies) in de afgelopen 24 uur?

* Heb je op dit moment een huisgenoot met koorts en/of benauwdheidsklachten?

* Heb je het nieuwe coronavirus gehad en is dit de afgelopen 7 dagen vastgesteld (in een lab)?

* Heb je een huisgenoot/ gezinslid met het nieuwe coronavirus en heb je in de afgelopen 14 dagen contact met hem/ haar gehad terwijl hij/zij nog klachten had?

* Ben je in quarantaine omdat je direct contact hebt gehad met iemand waarbij het nieuwe coronavirus is vastgesteld?

Beantwoord je een van deze vragen met ja, BLIJF THUIS!

Wij hopen dat dit voor iedereen duidelijk is.

Bij twijfel, vraag het je leider of aan iemand van het bestuur. Wij gaan het dan uitzoeken.

Het bestuur stelt zich niet aansprakelijk wanneer er niet aan de maatregelen gehouden wordt. Eventuele boetes zijn voor eigen rekening.

Hou rekening met alle afspraken die we gemaakt hebben, zowel binnen als buiten, help mee om te kunnen blijven sporten op onze club. We blijven alles in de gaten houden en stellen iedereen op tijd op de hoogte van de nieuwe wijzigingen.

Ga trainen en lekker voetballen, blijf vooral genieten van onze mooie sport, wij wensen jullie en heel gezellig en sportief seizoen toe.

Met sportieve groeten,

Bestuur en Technisch Hart